2020. gada 1. jūn.

Starptautiskā bērnu aizsardzības diena!

1. jūnijs – Starptautiskā bērnu aizsardzības diena
Mans gaišais bērns, mana kastaņa svece,
Es vēlētos tevi laimīgu redzēt!
Es gribētu tevi vēl sargāt un sargāt,
Man katra tava ziedlapa dārga.
Lai nenorauj vējš, lai salna saudzē,
Lai saule lēni un viedīgi plaucē,
Lai pumpurs pēc pumpura vaļā raisās
Un priecīgi šūpojas rēnajā gaisā,
Bet pamale slepeni negaisus briedē…
Var piepeši iekrist melns viesulis ziedos.
Mans gaišais bērns, mana kastaņa svece, -
Mana laime ir tevi laimīgu redzēt!


1. jūnijā visā pasaulē tiek atzīmēta Starptautiskā bērnu aizsardzības diena, tās aizsākumi meklējami 1925. gadā, kad Ženēvā norisinājās Pasaules konference bērnu labklājībai. Pirmo reizi šī diena, īpašu svētku veidā veltīta speciāli bērniem, tika atzīmēta 1950. gadā.
Lai bērnu prieks un smaidi mūs visus ielīksmo!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru